mavili_kelebek mamaisqueen merhaba yok aynı tabancalı delimle tuttu kıpırdamasın diye. Önce sprey sıktı uyuşturdu sonra kalemle yerlerini belirledik. Tuttuk iğneyi takıp küpeyi geçirdi. Hiç yara falan da olmadı kızarmadı da kısa sürede iyileşti
mavili_kelebek mamaisqueen dövme yapan yerlerde yapılıyor. Kendime dövme yaptırdıgım güvendiğim yerde yaptırdım ben bakarsınız aklınıza yatan içinize sinen bir yer olursa öyle yaptırırsınız sizde ☺️
Minigim38 aydint 1,5 yaşında deldirdim şuan 3,5 yaşında ilk delindiği küpesi ile duruyor altın küpe aldım ama düşer kaybolur diye takamıyorum
zbzbz aydint tabanca ile deldiler fazla ağlamadı ve iyileşti hemen ama 2 3 ay o küpe ile duracağız sonra top altın küpe düşünüyoruz
mamaisqueen mavili_kelebek kasabada yaşıyorum bilmiyorum ki ile gitsem orda da neresi yapar bilmiyorum 😞
sancarmom aydint Top tercih ederdim benimde öyleydi yeğeniminde öyle hala 8 yaşında ilerde değişilebilir