aydint Bebeğinizin kulağını deldirir deldirmez altın küpe mi taktınız ? Tercih ettiğiniz küpe nasıl arkası sivri mi yoksa kıskaçlı gibi mi hangisi daha kullanışlı?
CuteBadesMama aydint daha deldirmedik ama annemler taşlı top küpe gibi olanlardan aldılar. Bende halka küpe aldım.
mavili_kelebek aydint iğneli delim yaptırdım. 3 hafta sonra normal arkası kancalı gibi olan modelden taktık. Sanki arkası sivri olan batıp rahatsız edicek gibi geliyor bana bir sıkıntı yaşamadık.
seymanurryilmazz 1 yıla yakın o küpe ile durdu şuan 2,5 yaşında ufak halka küpe aldık onu değiştirdik. Arkası açılmamasına dikkat edin bundan önceki küpemiz parkta düşmüş kendiliğinden kaybettik
mavili_kelebek aydint deldirmeyi düşünüyorsanız tabancayla değil iğneli delim yaptırın mutlaka araştırın. İyileşme süreci ve delim konusunda çok kolay oluyor. Tavsiye ederim size
mavili_kelebek rumeysaatk bilemiyorum bulunduğum yerdeki tüm eczaneler o şekilde söyledi. Hepsi bu dövmeciyi önermişti. Kendimde önceden dövme yaptırmıştım. Çok temiz ve güzel bir yer olduğu için içime çok sindi. Delim şekli ve iyileşme hızıda çok güzel geçti. Çünkü tabancayla deri parçalanıyor. Şişip kanama vs yapabiliyor. Bunda parçalamadan direk delim yapıldı. Hiç kızarıklık bile yaşamadan iyileşti
mavili_kelebek mamaisqueen merhaba yok aynı tabancalı delimle tuttu kıpırdamasın diye. Önce sprey sıktı uyuşturdu sonra kalemle yerlerini belirledik. Tuttuk iğneyi takıp küpeyi geçirdi. Hiç yara falan da olmadı kızarmadı da kısa sürede iyileşti