Kitsu Tahta beşik aldık bebeğimize hiç.işe yaramadı diyebilirim hamak yaptık orda sallıyorum uyutyorum daha bir düzenimiz yok ama daha küçük olduğu için zorlamak istemiyorum balkonunuz varsa orda kendiniz hamak yapın açık havada serin olduğu zaman uyuyun çok işinize yarayacaktır