Kitsu bence pes etme ya tam ayları şimdi başlarsan bir yaşa doğru aşırı yol katedersin. İlk bir sene zor oluyor ama bir yaştan sonrası ekmeğini yiyorsun bana göre. Bir sene pes etmeden rutinlere, uykunun her şeyine dikkat ettim çok kasmadan. Bir yaştan sonra emeklerimin karşılığı geldi. Atak, diş şuan etkilemiyor. Tabii bebekten bebeğe değişir Kitsum ama elbet fayda olur ya elbet. Millet 3 yaşında hala sallıyor. Uğraş çabala şimdi zaten yoruluyorsun bir yaştan sonra aklına gelirim😅 Elbet pes edecek çünkü bebekler eninde sonunda adapte olmayı seçiyor. Ben 8. Ayda park yataktan çıkarttım. Yanımda hala bazen yatırıyorum🥹 Hatta aynı odadan bile çıkarttım her sese uyanıyordu, birde atak zamanı mamaya düştü iyice ikidebir uyanıyordu mama içiyordu. Hem gece beslenmesini kestim, hem odasını ayırdım yatağında döne döne uyumaya başladı uykuları çook düzeldi. Tabii anne-bebek dinamiği farklı. Nasıl istersen öyle yap ama ben anneninde bebeğinde iyiliği için doktorda onay veriyorsa 9. Aydan itibaren hem odanın ayrılması hem gece beslenmesinin kesilmesi taraftarıyım 😍 Ayrıca marş seçimine yarıldım ashhahs sanada bebişine de bu yakışır 🤣 ama bizim gibiler o marşta uyumaz whshag