barbiee_ SiprayiL napıyım aşkım bende oğlana oda aldım kafam allak bullak koca odayı beğendim halıyla perdeye takıldım🤣
SiprayiL Dedektifgadget aslında pastel tonlar hoşuma gidiyor da Pimapen antrasit ya her renkle gitmez mi kiii
SiprayiL YumukluSucurtaa aslında ben de seviyorum da ay etrafımızdaki evleri bir görsen ya krem kahve,ya gri beyaz 🥲
Usnac1995 SiprayiL Vizon tonlar hoşuma gidiyor şu sıralar, bizde boyatıcax müstakil evimizi. Benim annemin evi müstakil 2 katlı. Kırmızı bordo gibi bir rengi var, kenar kartonpiyerleri ve cam kenarları beyaz. Herkes çok beğenir baya dikkat çekiyor
SiprayiL Usnac1995 evet beyazla güzel uyum sağlamıştır benim Pimapen koyu olduğu için kırmızı ile pek uyim sağlamaz gibi
genc1anne SiprayiL 😂😂😂 yaa ama düşünsene kırmızı bir ev pencere kenarları beyaz kapısı beyaz ayy çok minnoş😂😂
SiprayiL genc1anne evet beyazla uyumu çok güzel olurdu😍 ama benim siyah sevdamdan çelik kapıyı da Pimapenleri de antrasit seçtim 🤓