Lolik Poyrazmom0 yemek sonrası sadece çaya geleceklerse eğer ben böyle zamanlarda tatlı ve kurabiye yapıp yanına kuruyemiş çıkarıyorum
gurbetcimami Poyrazmom0 o zamn bukadar şeye hiç gerek yok canım bi kurabiye bi de kek yeter bence bi tatlı bi tuzlu tamam az olur dersen bi de şerbetli bişey yapabilirsin şeker pare tarzı ama bence gerek yok evde kuru yemiş faln da varsa
gurbetcimami Poyrazmom0 o zamn bukadar şeye hiç gerek yok canım bi kurabiye bi de kek yeter bence bi tatlı bi tuzlu tamam az olur dersen bi de şerbetli bişey yapabilirsin şeker pare tarzı ama bence gerek yok evde kuru yemiş faln da varsa