momas Rabiiul ayy hepsini çocuk esirgemeye verdim hiç yeni doğanım yok olsaydı kesinlikle parasız bir şekilde verirdim😣😣😣😣
ssssemaa esraa_20 yenidoğan lazım oluyormuş hastanede büyük olanlar kalsın başka bir ihtiyacı olan faydalanır 💗
BortcecineG ssssemaa yardımcı olmak isterim bende yeni dogan kiyafetler vardi biraz nasıl iletişime geçebilirim sizinle
ssssemaa thingma teşekkür ederim ama ben nakti bir şey kabul edemem sadece kıyafete ihtiyacımız var yine de çok teşekkür ederim 💗
ssssemaa thingma yenidoğan zıbın ve hastane çıkışı lazım oluyormuş. Burada elinde olan arkadaşlardan alacağım inşallah teşekkür ederim 💗
Pamukhanim_ ssssemaa daha geçen hafta kızımın bütün kıyafetlerini birisine verdim tüh biraz ayırsaymışım