Merhaba kızlar bu postu bir anne olarak çok üzgün ve biraz da bu hayata kırılmış bir şekilde yazıyorum. Bir arkadaşım İstanbulda devlet hastanesinde ebe. Öyle bebekler öyle yeni doğanlar geliyor ki içim parçalanıyor. Biz bebeklerimizi tertemiz el bebek gül bebek büyütüyoruz ancak bunu yapamayacak durumda olan anneler ve böyle büyüyemeyen bebekler var ne yazık ki.. Bugün bir bebek gelmiş annesi mahkum hastanede doğum yapmış kontrol diye gelmiş doğuma almışlar. Askerler de bir şey getirmemiş. Oradan buradan bukup bebeği giydirmişler. Bir bebek gelmiş altında bez yok üstü başı çiş içinde yavrum minnacık çok üzülüyorum.
Konu şu
Elinde YENİDOĞAN KIZ ERKEK FARK ETMEZ
ZIBIN HASTANE ÇIKIŞI TULUM DA olanlar bana toplu bir şekilde satabilr mi dolap üzerinden satın almak istiyorum. Beze gerek yokmuş hastanede varmış bez ama yenidoğan kıyafete ihtiyacımız var lütfen görenler üste çıkmasına yardım etsin. Herkese çok teşekkür ediyorum şimdiden 💗