Puahahah -sevimlipolyanna- ilk bebeğimi özelde doğurdum 2. Bebeğimi devlet Hastanesi’nde ama devlette gördüğüm rağbeti ilgiyi özelde göremedim 🤷
umayin alpaslanmom_ özelde yaptım ama özelin ucuzunu buldum resmen oncekı doktorumdan ayrılmak zorunda kaldım çok zam yapılınca ben memenun kaldım doktorda hemsırede , ama devlette yapanlar arkadaşım var onlarda devletten memnunlar bebek dogunca odana gelırken bebegı getırıyorlarmıs öyle ayrıca gostermıyor doktor
alpaslanmom_ umayin valla bana dediler ki bebeğini hiç yanından ayırmıyacağız öyle de oldu doğdu direk gögsğme koydular emzirdiler sonra doktor kontrol etti yine gögsüme koydular işlem bitti kolumun altında çıktım odaya aşıları kontrolleri yanımda oldu tartı bile yanımdaydı odaya geldik herkes çıksın eşi kalsın dedi eşimle temas yaptırdılar yarım saat kimseyi almadılar çok memnun kaldık o yüzden
ipickot24 -sevimlipolyanna- ben ilkini devlette doğurdum ikincisini özelde ikisi de normal doğum oldu. Yani gayet ilgiliydi hepsi
girlmama -sevimlipolyanna- ozel hastanede yaptim tekrar hamile olsam yine ayni hastaneye ayni doktoruma giderim
kubrakaradumann Devlette doğum yaptım özelde de yapsaydım pek farkı olacağını düşünmüyorum ya ebelerim doktorum o kadar iyiydi ki ❤️
456PlayerEsra -sevimlipolyanna- ikisini medipol de yaptım ilki 3 sene önce fiyatlar uygundu ikincisi geçen sene sezeryan sonrası vajinal doğum olduğu için 38 bin +6 bin Dr mesasi dışında geldiği için
123111 -sevimlipolyanna- merhaba ben izmir buca kadın doğum hastanesinde doğum yaptım .Doğum yapar yapmaz babasına çağırıp gösterdiler bebeği sonra eşim kucağına alıp sevdi odaya gelip beni gördü bi süre durduktan sonra artık dizi dışarı alalım annede bebekte dinlensin dediler ilgileri iyiydi yani sadece ben biraz az ıkındım sanırım beni doğurtan ebeye yardım eden hemşire çok sinirliydi hep söylendi kendi sancımla yaptım bide doğumum o yüzden çok zor oldu .Çalışan biri olarak anlıyorum hergün kaç kişi doğuruyor onların nazını çekiyorsunuz ama biraz anlayış beklerdim bağırıp sürekli hadi seni mi bekliyicez kızım kızım hadi bak sinirleniyorum ama şimdi bırakıp gidicem gibi sözleri işitmek istemezdim keşke herkes işini severek yapsa kanısına vardım yani onun dışında dediğim gibi eşim bebeği gördü diğerleri ziyaret saatinde gelip görebildiler ☺️
arzu76 -sevimlipolyanna- ben özelde yaptım memnun değilim asla şans işi biraz devlette yapıp çok memnun olanda var pişman olanda beni çok korkuttular yaşadığım yerdeki devlet hastanesi için özele gittim pişman oldum ama
durubebek_ -sevimlipolyanna- devlette yaptım doğuma hazırlık,doğum süreci mükemmeldi eşim kapıda annem yanımdaydı eğer istesem kapıya yürüyüş yaparken çıkabilirdim doğum biter bitmez eşimi aldılar yanımıza benimle sürekli ilgilenin hemşire vardı ebe de çok çok iyi ilgilendi çok şükür bu yönden sıkıntı yaşamadım ama soğumdan sonra servise çıkınca çok ilgi görmedim açıkcası bebeğimi emziremedim göğüs ucum yoktu tutmuyordu falan çok yardımcı olmadı hafta sonu diye sanırım çok hemşire doktor yoktu ama bir sey istediğimiz zaman hep biz bulduk onları yani eğer tecrübeniz varsa doğum sonrası bebek bakımı emzirme vs devlet de sıkıntı yaşamazsınız ebede iyi denk gelirse tabi şans meselesi tamamen mesela sütüm gelmedi sık sık beslememiz lazım bebeğimi biz sürekli emzirmeye çalıştık süt gelir diye mama da verebilirdik sık sık hemşiremiz bunu demedi 2 kez söyledik geldi şırınga ile mama verdi ve biberon alın dedi şaka gibi 😥
minnakkofte -sevimlipolyanna- ilk dogumum ozeldeydi doktoruma son haftalarda geçmiştim gerçekten berbat bir adammış doğumda bir kelime bile etmeden kesip çıkarıp gitti günlerce toparlanamadim.ikinci doğumum devletteydi sırf doktorum için devlette doğurdum ki şehir hastanesi de değil çok eski bir hastahane.ama odalar dışında memnun olmadığım bir şey yoktu doktorum pamuk gibiydi ameliyatta ellerimi tuttular sohbet ettiler özelden çok daha memnun kaldım zaten bir gece kaldık o yüzden odaya da katlandim yani 😁
hilalakdeniz -sevimlipolyanna- bende oğlumu özelde doğurmuştum.Kızımı iste özeldeki fiyatlardan ötürü ve doktordan devlette doğurdum ama imkanım olsaydı da özelde doğursadım
Elfgrn -sevimlipolyanna- Özelde doğum yaptım bende tekrar olsa Özelde yapmak isterdim. Ben gelmeden bebeğimi getirmediler doğumda öpme sarılmadan sonra kontrole götürdüler gidiyor diye içim cız etmişti. Merak etme sen gelmeden bebeğini kimseye vermeyeceğiz sen odaya geldiğinde bebeğinde hemen yanına gelecek demişlerdi. Öylede oldu Ben geldim öyle gördüler bebeğini tabi aşağıda hazırlarken eşimi annemi çağırmışlar camdan görmesi için giydirirken teması Ben geldikten sonra izin verdiler diğer insanlara, ebelerimde çok iyiydi doktorum zaten 10 numaraydı. Devlette hamileligin ilk ayları kontrole gidiyordum ama ilgisizlik gördüğümden bıraktım oraya gitmeyi. On yargı oluşturdu gördüğüm ilgisizlik hamilelikte böyle olursa doğumda Allah bilir ne olur diye düşünmüştüm ve devleti bıraktım hemen
ikibaloglanannesi -sevimlipolyanna- İkisini de devlette doğurdum. Spinal Sezeryan olarak. İki doktorumdan da aşırı memnun kaldım. Çabucakta toparlandım 2 güne.Sonrasında odama gelen hemşireler bile çok ilgilendiler. Eşim gayette ikisini de gördü çıkın falan demediler hiç. Sadece akşam 20:00 dan sonra çıkardılar eşimi akşam olduğu için o da. Hem ilgi alaka gördüm hem doktorlarım sayesinde çabuk toparlandım hem de param cebime kaldı. Keşke her devlette böyle işinin ehli doktor ve ekip olsa🤍
benhande Özelde doğum yaptım, fakat ara sokaklarda yeni açılmış özel hastaneleri önermiyorum. Köklü hastaneler çok daha güven veriyor. Malum son zamanlarda duyduklarımız inanılır gibi değil, para için her türlü ahlaksızlığı yapıyorlar.
humakusuu -sevimlipolyanna- devlette doğum yaptım çok güzel ve konforluydu ebelerim çok iyiydiler doğuma yapana kadar eşim yanımdaydı sadece doğum anında çıktı doğum yaptığım gibi hemen yanıma geldi özelden pek bir farkı yoktu