-sevimlipolyanna- merhaba,
Ben İzmir şehir hastanesinde doğum yaptım ve evet erkekleri almıyorlar. Çok katı kuralları var. Kesinlikle tek refakatçi var. Ve Şehir Hastaneleri araştırma hastanesi oluyor. Bu da asistan doktorundan uzman doktoruna bir çok kişi seni kontrol ediyor demek ki 1 kişi açılmaya bakacaksa 4 kişi bakıyor defalarca. Bende dikiş olmuştu ve bunu acemi birine verdiler o yüzden dikiş sökülüp yeniden diktiler. Kısacası normal devlette doğum evet ama şehir hastanelerinden uzak durun.