Irmakk1 evet kendi işim ama çok yogun calısıyorum, ofiste boyama yaparak, araba oynayarak, müsait birinin parka götürmesiyle, açıkcası kim varsa gelen müşteri, bazen annem, çalışanlar bir şekilde yagda kavruluyordu. Böyle kulaga kötü geldiginin farkındayım ama caresizlik maalesef. Bir bakıcıya da güvenemedim acıkcası hiçbi zaman. Ben bakıcılarla büyütüldügüm için, çocugum hep yanımda olmasını istedim. İyi mi kötü mü bilmiyorum tabii. İyi yönleri cok var; mesela ekran da izlemedigi için; kendini sürekli baska insanlara ifade etmek zorunda kaldıgından kresteki yasıtlarına bakınca farkediyorum ki daha bilincli, daha konuskan, daha herseyin farkında. Herkesin cocuk yetiştirmesi, cocugu kendine. Derler ya cocuk nüyütmek zanaat