yagmurpoyrazcan sizin durumunuz da farklıymıs, ama okulda hic negatif etki duymadım hicbir tanıdıgım anneden, herkes uyku saatleri düzene girdi, cocuk sosyallesti, adaptasyon sonrası hersey cok güzel diyip duruyor. Bir de bu adaptasyon süresinde gördüm ki cocuklar zaten 2-3 yas arası birbirinden cok öğretmeniyle iletiişim kuruyor, çogu zaten konusmuyor. Olumsuz birsey oldugunda ögretmenleri de hemen müdahale ediyor. Cocuk öğretmen sayısına dikkat ederseniz sorun kalmaz bence. Bizimkinde 8 cocuk 2 öğretmen var. Hep gözleri üstünde…