ysm53 ben de bıktım sürekli “annelik kolay mıydı zor olacaktı tabii “ diye insanların üstten üstten konuşmasından. Ben de biliyorum zor ama demek ki dert paylaşmak istiyorum, şak diye tıkıyorlar ağzıma… neyse.
- Ay atağından sağ çıkmış bir ana olarak size tavsiyem: bebenizi yorun. Gündüz oyun oynatın, dışarı çıkarın, insanlarla etkileşime girmesini sağlayın. Algıları açılıyor ve sürekli etkileşim istiyor. Alamayınca yorulmuyor, uyumuyor. 3 aylıkken yaptığınız etkinlikleri mesela biraz ağırlaştırın. Çok fazla da olmasın bu Sefer gece beyin işlerken uyanıyor. Arasını bulun. Fayda görürsünüz ama