ysm53 atak durumu beni de tepetaklak etti 4 ay 23 günlük doğduğundan beri ilk kez oturup ağladım gece, yapamıyorum yetemiyorum diye. Ne gece uykusu kaldı ne gündüz inanın uykuyuda boşverdim. Meme reddine başladı tuttum mu ayakta sallayarak gezerek emiyor. Yetmez gibi sürekli bağırıyor. Sürekli ama abartmıyorum yani beynim zonklayarak ona gülümsemeye bakmaya sakinleştirmeye çalışıyorum ama sürekli neden bağırır? Altı temiz karnı tok uykusu alınmış, asla kendi kendine durmuyor başka odaya geçmeyi bırak kaç gündür zar zor iki lokma yiyorum eşim gelene kadar bazen tuvalete gidemiyorum. Çok zor durumdayım. Kimsem yok ailem başka ilde zaten yalandan telefondan soruyorlar sadece. Yapayalnızız eşimle elimizden geleni yapıyoruz ama çalışan insanın ayırabileceği vakitte belli. Yetersizlik hissinin altında eziliyorum artık.