Teletabianteni şöyleki benim tecrübelerime göre bir bebek zor bir bebekse hep öyle gidiyor atak dönemleri eklenince bir tık daha zor oluyor benim kızım şuan 4 yaşını doldurdu 3 sene gece uykusunu bilmiyordum gündüz leri O 3-12 ay dönemde kucağımdan hiç inmezdi biraz bırakıp lavaboya filan gittimi ağlardı ne zmn ki yürüdü o zmn gündüzleri bir tık kolay oldu ama halende geceleri uykusunda ağlıyor şuan 2 inci bebeğim 3 ay 22 günlük oda ona göre bir tık iyi ama ileriki dönemlerde nasıl olur bilmiyorum ☺️