mslhfs alpaslanmom_ bende o böcekten gördüm kaşınma başladı çok huylandım her sokakta var kaynıyo yani iklimden mi pislikten mi bilmiyorum
meryem_kmr mslhfs İstanbuldayım evet öyle ve bence sorun belediye değil çünkü ilaçlama yapılıyor, sokak hayvanı kalmadı sokakta e normal olarak böcekler çoğalıyor
alpaslanmom_ mslhfs pislikten canım bence özellikle logar kapakları ve kaldırım taşlarının altından doğalgaz kutularınkn arkasından çıkıyorlar
bakkalemzigi mslhfs daha dün eşimle konusu açıldı sokaklar hamam böceği ile dolu farkettik demek her yer böyle çocuğumla yürürken basacak diye bi tuhaf olmuştum bende