gmz10 Göbek bağı düştükten sonra 2 gün daha bekledik enfeksiyon riskine karşı tam kurusun diye. Zaten doğduktan sonra üzerlerindeki tabaka onları koruyor ve ne kadar kalırsa o kadar iyi. Mis gibi de kokuyordu o koku hala burnumda.
Sogukbaklava zeynnnna 5 gün küvözdeydi 6 veya 7. Gün yıkadık. Ayağında damar yolu vardı doktora sordum su kaçmasın yıkayabilirsin dedi. Yıkadıktan sonra göbek bağını kuruttum. Bi sıkıntı olmadı