zeynnnna yegenlerimi hemen yikamislar hastaneden çıkınca her gün bir sorun yaşanmamış.eskiler hep doguunca hergun yikarlarmis bizim o taraflarda Benim bebeğimde Dr düşmeden yıkamayın dedi bnde korktum. Annem yıkamak istemişti. Üç gün bekledim sizin gibi sonra günaşırı gibi yıkandı bazen hergun bazen yikayamadim günaşırı gibi yıkadım kuruladim güzelce ,düşünce iki gün yikamadim bir sorun olmadı ,11.yada 14.gun dusmustu net hatırlamıyorum ama karar sizin içinize aklınıza yatanı yapın sorun olursa bn yıkamak istememiştim diyip üzülmeyin.