serendipity16 13haziranmucizesi yok oğlum öyle gördüğünü isteme moodunda değil şükür oda zor durum dışarıya nefes almaya çıkıyoruz zehir oluyor cidden
serendipity16 13haziranmucizesi benim de çok çığlık atasim geliyor genelde zaten öyle günlerde eşim eve geldiği an kucağına verip tuvalete gidip ya da banyoya ağlıyorum 😀