mercankus ben sütü kaynattıktam sonra ılınmaya bırakıyorum. Serçe parmağını soktuğumda 7 ye kadar sayabileceğim bi sıcaklıkta olduğu zaman her 1 litre süt başına 1 yemek kaşığı yoğurt olacak şekilde bi kaseye yoğurdumu alıyorum üzerine biraz sütten döküp güzelce çırpıyorum. Tencerede mayayla sütü karıştırıyorum. İçine bi pinçik tuz atıyorum ama atmasan da olur. Güzelce karıştırdıktan sonra kavanozlara döküyorum. Kavanozların ağzı açık şekilde üzerlerine birer yaprak peçete koyuyorum güzelce üzerini örtüp dışarıda 4 saat bekletiyorum. (Kavanozların altına da örtü örtüyorum ki sıcaklığını hemen kaybetmesin). 4 saatin sonunda kavanozları ağzı açık şekilde buz dolabına alıyorum bi 4 saatte bu şekilde bekliyo. Dolapta da 4 saat bekledikten sonra kavanozların kapaklarını kapatıyorum. 1 gün beklettikten sonra taş gibi oluyo ve tüketime hazır oluyo