tgcyi beybimeybi kisik orta ateste pisirmek gerekiyor hem kabarmasi hemde iki tarafinda ayni pismesi icin ben birde tavayi yaglamiyorum
Eylulzeynep8 beybimeybi Kendinize yaptığınız tarif için soruyorsanız nefis yemek tarihlerinde ki tarif tam tutuyor ayrica ilk taraf baloncuk olduğu gibi çevirmelisiniz ilk taraf çok pişince olmuyor