Kizlar pankek yapmaya çalışıyorum fakat instagramda gordugum pankeklerin her iki tarafida cok güzel pişmiş oluyor hem de puf puf gozukuyor ama ben yaptığım zaman bir tarafı hep yanıyor 🥲Bunun bir püf noktasi var midir? Yoksa tava ve ocağın sıcaklığı ile mi alakali?