shrida numune de nurşen hanımdı sanırım bir bölüme yeşil alan açtırmak için getirmiştim. Ama ilgili ve güleryüzlü bi doktordu. Bizde normalde burak beyin takipli hastasıyız kızımda oğlumda yıllardır onunla devam ediyoruz. Özel hastane tamamlayıcı sigorta varsa çok iyi oluyor devlet hastaneleri çok dolu. Çalışan anne olarak hastanede birgün geçirmem mümkün değil.