Numune Hastanesinde Halil İbrahim Aksoy’a gidiyoruz biz, iletişimindem memnunuz, muayene sırasında acele etmiyoruz ya da acele etmemiz gerektiğini hissettirmiyor bize. Sorduğumuz her soruyu ya da kan verdiysek çıkan değerleri açıklıyor. Biz çok memnunuz.