zeyum7 alya2003 bence bebeğinize göre hareket edin, 3 numara onun mamayı bitirme süresine ve tatmin olmasına yetiyor ise 4 e gerek yok şu anda. Eğer akışı ona yavaş gelirse huysuzlanır bence