Avent kullanıyorum ben. Bebeğinize göre 3 numara uygun şu anda, eğer emziriyor iseniz ve 4 numara kullanırsanız bebek meme reddi yapabilir. Philips 3+ için 4 numara biberon ucu satıyor gerçi, eğer sadece mama içiyor ise ilerleyen dönemde tercih edebilirsiniz bence. Ama akış hızlanacağı için doygunluk hissi anlaşılır mı onu bir düşündüm şimdi