[silindi] siladgnchdr evet ben de yaptım ikinci erkek çıktı sende. ileri gidip geldiyse oğlan demek. Valla kime yaptıysam çıktı test hadi bekleyelim bakalım sağlıkla gelsin ❤️😍
Annesininguzusu siladgnchdr evet sizin kızın ki baya fasulyeymiş ahshha😂😂 sağlıkla gelsin yavrunuz ❤️
zuhalsebu siladgnchdr haberdar et ben de buradaki bi posttan aklıma geldi yaptım 3 4 gündür kızımın güneş gözlüğünü arıyordum ertesi gün aramazken çat diye önüme çıktı🤣
_YanakReisinAnnesii siladgnchdr olsun sen öğrenince dürtüver 😂Sağlıkla vaktinde kucağına al inşallah ❤️
princessmom_ siladgnchdr yaa keseye inanmayınn yahuu öyle olsa doktorlar söylerdi zaten 😆 kese doktorun tutuş şekline göre değişiyor 🩷 içimden geçen erkek hayırlısı artık 😆
siladgnchdr princessmom_ bandnwden eskiden inanmazdım yani şuan da çok inanmıyorum zaten ama sarıyooo teşekkür ederim 😂🤍🙏🏻🙏🏻
deleted20517 siladgnchdr askm insan kendine emin olamıyor hiçbir zaman bende mesela kendimde asla hislerim doğru çıkmaz hep yanılırım🤣