[silindi] zuhalsebu evet kese olarak benim kızım da fasulye ginihdi. Henüz oğlum yok yuvarlak keseyi bilmiyorum o yüzden 🤭 umarım biraz geç öğrenirim.
zuhalsebu [silindi] jfdjjd inşallah😂 o yuvarlaklık insana gerçek değilmiş gibi geliyor😂 nerden çıkmış kız yuvarlak diye tüm kızlar fasulye
siladgnchdr [silindi] bu da ileri gidip geri geldiii 😂 bu arada en sevdiğim yüzüğümün kayıp olduğunu anladım bu testle onu bakıcam az sonra naxmamxösöms
Annesininguzusu siladgnchdr evet fasulye gibi😂😂 çok tuhaf keselerde o zaman belli etmiyor benim oğlumunda böyleydi
[silindi] zuhalsebu ay öyle olsa doktorlar hemen soylemez mi cinsiyeti 😂 bence ultrasonun çektiği açıya göre değişiyor kesenin görüntüsü
Annesininguzusu siladgnchdr evet sizin kızın ki baya fasulyeymiş ahshha😂😂 sağlıkla gelsin yavrunuz ❤️
zuhalsebu [silindi] benimki oğlumda söylemişti inan ki😂 keseye baktı kalbi dinletti bak bu bebek erkek adı da Batuhan dedi😂 ama ben Buğra koydum fjdjd Ama öyledir mantıken 😅
[silindi] zuhalsebu ahahsha valla iyi doktormuş. Kimisi doğana kadar bilemiyor. Buğra da çok güzel adıyla yaşasın 😍❤️
[silindi] siladgnchdr evet ben de yaptım ikinci erkek çıktı sende. ileri gidip geldiyse oğlan demek. Valla kime yaptıysam çıktı test hadi bekleyelim bakalım sağlıkla gelsin ❤️😍
siladgnchdr zuhalsebu ay bugün hurafeleri fırlattınız üstüme resmen ama ethem dedeyi bende sever sayarım yapıcam az sonra namdmsmöwmcmw
zuhalsebu siladgnchdr haberdar et ben de buradaki bi posttan aklıma geldi yaptım 3 4 gündür kızımın güneş gözlüğünü arıyordum ertesi gün aramazken çat diye önüme çıktı🤣