seda_akkl merak etmeyin hapishane gibi filan bir yer değil hatta şiddetten kaçan sıkıntılarla boğuşan kişiler için gayette iyi bir yer. Olduğu şehire göre belki yoğunluk açısından öyle düşünmuslerdir. Ama şöyle bisey var hangi ildeyseniz oradaki aile sosyal politikaya gidin durumunuzu anlatın ve sığınma evine yerleşmek istediğinizi söyleyin zaten hemen yardımcı olurlar. Ayrıca yerlestikten sonra baktınız memnun kalmadınız o zaman olduğunuz sığınma evinin müdürüne gidin zaten aynı binada iletişim halinde izin alarak görülebiliyorsunuz farklı bir ile gitmek istediğinizi söylediğinizde başka yerdeki sığınma evine geçebiliyorsunuz. Ayrıca oraları hapishaneye benzetenler korunaklı olduğu icin diyordur cunku şiddet gören kadınların güvenliği için tel örgü güvenlik olmak zorunda bu iyi bisey. Ve orada ise gidebiliyorsun çocuğun küçükse ücretsiz kreşe gidip geliyor servis ile