seda_akkl Kızlar tek basıma yasıyordum bır kaç aydır esımle ayrıldım calıstıgım işten çıkarıldım kırayı odeyemedım üç gün ıcınde evden çıkmam lazım gıdecek kımsem yok kadın sıgınma bana yardımcı olurmu acaba nasıl bir yer çocuğum var yanımda?
Omurbebek seda_akkl Allah yardımcın olsun eski eşin nafakanı ödemiyor mu? Gerçi o da kiraya yeter mi bilmiyorum ki :(
MoonCrystal seda_akkl bilgisi olanlar var forumda ama kim bilmiyorum görürler umarım . Allah yardımcın olsun yok mu ailenden biri gidebileceğin
starwomen seda_akkl Bilgim yok. Bilgisi olanlar postunuzu görürler inşallah. Allah yardımcınız olsun.
seda_akkl Omurbebek yok hiçbir halta yaramaz kendısı ya burdaki yorumları okudum ve asırı korktum şahsen hapishane gıbı anlatmıslar
MoonCrystal seda_akkl ne yapacaksın peki iş bulana kadar idare edebilecek biri yok mu ? Çocuğunda var babası en azından onun için bişey yapmıyor mu
selinmilena seda_akkl kadın sığınma evinde dışarı çıkman zaten yasak kıyafet vs tüm ihtiyaçlar oradan gideriliyor ama kalabalık oluyor çocukla birlikte biraz zorlanabilirsin telefon vs görüşmeleri yasak belirli günler oluyor sadece zaten dışardan hiç eşya almıyorlar içeri
seda_akkl selinmilena nası yanı ben kendi kıyafetımı çocuğun kını falan götürdüm yasak mı onlar sımdi?
[silindi] Hayallerhayatolsa muhtemelen sığınma evlerine giden kadınları belalı geçmişten uzak tutmaya çalışıyor olabilirler onların sorumluluğunda olduğu için gibi geldi bana bilemiyorum
janemaryam Hayallerhayatolsa eşlerinden tehdit alan başı belada olan birçok kadın var orada, kendisini ifşa etmese bile ağzından arkadaşına dair bir şey kaçırabilir vs güvende tutmak için muhtemelen böyle bir uygulama yapıyorlar. Yorucu ve bunaltıcı bence de ama önemli olan can güvenlikleri ilk etapta
patlakprezervatif Hayallerhayatolsa gizlilik önemli olduğu için yapılıyor. Orada sadece tek kadın yaşamıyor ki yerini ailesinden birine söylese manyak kocanın haberi olsa.. eminim diğerleri içinde psikolojik olarak zor olurdu
[silindi] seda_akkl allah yardımcın olsun canım eşini de Allah bildiği gibi yapsın bi çocuğunuz varmış onun için nasıl sizi bu duruma düşürür. Yakınında olsam yardımcı olurdum sana hiç arkadaşın vs yok mu yardımcı olabilecek bir süreliğine düzen tutturana kadar?
Hayallerhayatolsa janemaryam Allahım düşürmesin inşllah çok kötü Şu eşler neden bjnkadar cani ya yazık bu kadınlara Bende çok gitmek o kadar zor durumda kaldım Çocuklar için gitmedim