Çok bastırılmış bir toplum olduk. İki gün isyan edip sonra kabul ediyoruz her şeyi susuyoruz. Halk olarak gücümüzü kullanmıyoruz. Kula kulluk edecek düzeye geldi çoğu insanlar. Çok üzülüyorum gerçekten asıl vatan haini kendileri. Kimin ağzında ne varsa o kendisidir. Ülkeyi karanlığa boğdular