hepyerdeyizz nasıl birşey bu bilmiyorum ama çok kötü , şuan İzmir yanıyor ve Ödemiş’in köyleri çoğu insan evlerini boşalttı evde yanan oldu amca öldü , ayrıyetten bir tane daha kepçe operatörü yanarak ölmüş yangında , şuan karşı dağım yanıyor yavaş yavaş Ödemiş merkeze inecek diyor belediye başkanı çok korkuyorum evlatlarımız var nereye gideriz ….😣