elif759 bende aşılardan çok korkuyordum yaptırmak istemedim sağlık ocağı hemşiremiz tanıdık çıktı asla tereddüt etme kendi çocuklarıma da hepsini yaptırdım dedi.halam da ebe o da beni uyardı ileride çocukta bi hastalık çıkarsa ne yaparsın diye güvenli olmasa bende yaptırmazdım çocuklarıma diye ikna ettiler beni şimdiye kadar çok şükür bişey çıkmadı. Dr bana dediği otizm varsa zaten vardır sonradan olmaz.ha eğer ekrana maruz kalmışsa çocukta gerilim zaten olur bu tamamen siz ebeveynlere bağlı dedi.içim rahatladı.çocuğumla iligili kafamı kurcalayan herşeyi boşa dert etmişim.bşr de yurt dışında yaşayan teyzem var o da oradaki sağlık sisteminden bana bahsetti Türkiye ile bir çok ortak aşılar var.yani ben de hiç istemedim yapmayı ama çocuğa birşey olursa kendimi affedemem diye yaptırdım