Ya nereye kafamı çevirsem herkes çocuğunun otizmli olduğunu fark ettiğimiz video yada bakın burda bilmem kaç aylık herşey normal görünüyor videosu.arkadaş ülkenin yarısı otizmde bizim mi haberimiz yok.şu oyunda şunu yapıyorsa otizm değil,yok şunu yapmıyorsa otizm bıktım ya bıktım! Bunları salak gibi izleyip benim çocuğumda var mıdır acaba diye düşünmekten bıktım.bu nasıl bir bataklık ya sağlık bakanlığı bu videoları yasaklamalı bence.ekran yok,o yok bu yok e çocuk herşeyi yapıyor bi işine gelirse bay bay yapar gelmezse yapmaz aaa kesin otizm mi diyeceğiz.işaret yapmıyor mu aaa kesin otizm.yazık ya biz annelere yazık.sırf izlenme uğruna çocuklarını bile sergiliyorlar nette.