gulcegrgn
Oğlum 15 Nisan’da tam 1 yaşına girdi. Oda henüz desteksiz yürümüyor. Zaten genelde yaşından sonra yürüyorlar çünkü ilk oglumda 13 aylıkken yürümüştü.
Benim küçükte iki adım atıp hop düşüyor. Hatta ayakta birkaç saniye desteksiz duruyor ama henüz desteksiz şekilde uzunca adım atmadı. 18.aya kadar yürür sizinkide sıkmayın canınızı🌺