Benimde bebeğim memede uyuyordu hala öyle uyuyor ama yatağına koyuyorum yine uyuyor belki atak dönemindedir o zamanlar hep kucakta memede kalmak istiyorlar siz bol bol ten teması yapıp nasıl istiyorsa öyle uyutun arkadaşların da dediği gibi daha çok küçük zaten bir rutin olmaz henüz. Çişli bez 4-5 taneyse doyuyordur ama çok sıcak dediğiniz gibi sıvı kaybı olabilir bol bol emzirin ve içinizi ferah tutun 💐