Kızım memede uyuyo ama yerine koyunca uyanıyo gündüzleri hiç uyumuyo klima aldık serin seein yatar dedik bugün gene uyumadı sabah erkenden bi kalkıyo bazen saat 22 kadar uyumuyo daha 2 aylık memede uyuyosa kucağımda uyuyosa doyuyodur diye düşünüyorum haksızmıyım