Esrasnyz bizimkide aynı anlattığınız gibi o yüzden kardeş fikri aklımdan hiç çıkmıyor ama eşim bakamayız diyor haklı çok çöktük yorulduk. Kardeşsiz nasıl olur bilmiyorum. Rahat olun olursa olur olmazsa olmaz derseniz aklınızdan çıkarırsanız olur. Benim çocuğum vazgeçtiğim an oldu. Allah gönlünüze göre versin