Kızlar 13 aylık oğlum var 2. Yi düşünüyoruz gurbetteyiz tek başımayım o yüzden oğluma kardeş olsun dedik ama 2 ay boyunca denedik tutmadı adetim de gecikti o aylarda yinede olmadı hatta geçen ay hiç olmadım 1 temmuzda oldum 2. Günüm ama yinede tutmuyor neden acaba şuan vazgeçtim oğlum 1.5 yaşına gelince sütten kesmek istiyorum o zaman kalmayı düşünüyorum ama neden tutmuyor hiçbir hastalığım yok sadece stres yapıyorum biraz sorunlar var acaba o mu etkiliyor diyorum