memurehaniim çok daha iyiyim teşekkürler. 40′da keramet varmış gerçekten, 40 çıkmaya yakın rahatlama geldi. Önceden kendimi kontrolsüz hissediyordum. Bebek ağladığında ben daha fazla stres oluyordum şimdi ise daha rahat karşılıyorum ve ağlamalar bile daha kısa sürüyor bu sayede. Kendimi daha güçlü hissediyorum kısaca. Bir de bebişim gülmeye başladı ben konuşuyorum o gülüyor o gülücükleri görünce de insana zor gelmiyor, severek bebeğine bakıyor.