Kızlar bebeğim 21 günlük, ilk 10 gün annem vardı yanımda bir de eşim izinliydi 3 kişi ilgileniyorduk bebekle. Eşimin işe başladığı gün annem de gitti. Tek başıma bebekle kaldım. Son 2-3 güne kadar her şey iyiydi. Ama şimdi bebeğim gaz ağrılarj başladı. Uyumuyor koca gün içerisinde ya 1 kez ya da 2 kez uyuyor. O da yarım saat en fazla 2 saat. Onun dışında hep kucağımda. Akşama kadar kollarım kopuyor. Eşimin işten gelmesine dakikaları sayıyorum. Eşim sabah evden çıkınca ağlamaya başlıyorum, bugün nasıl bitecek diye. Böyle böyle günler nasıl bitecek diye düşünüyorum. Geleceği karanlık görüyorum, olumlu düşünemiyorum. Ne yapacağımı bilemiyorum