CheriBlossom cLearQueen engel olamıyordum her şeye atıyor bende artık hiç ellemiyorum her seyin tadına bakıyor😂😂😂 yiyen çocuk iyidir bir tek püre yemeyi sevmiyor😂😂 herşeyi dilimleyip veriyorum eline kendi kendiye yiyor öyle🧿 yiyeceklerine dokunulmasından da hoşlanmıyor😂😂😂
momas cLearQueen inan benimde zamanım yok ama öyle basit ki kapyaları fırına atıyorum 40 dk falan çıkarıp soğuk suya koyuyorum zaten kabukları kendi ayrılıyor sonra 3-4 diş sarımsak ve bol zeytinyağı döküm blenderdan geçiriyorum buz kalıplarına döküyorum bitti gitti🥰
momas cLearQueen artık kaderime razı oldum inan bu atak değil başka bişey bir çocuk 40 dk susmadan böğürür mü? Bak ağlama değil böğürme. Sırf kucağıma alayım diye. Yemek yaparken şortumu çekip götmden indiriyor. 3 diş aynı anda geliyor keşke atak olsaydı atak derdim diş işin içine girince bende film kopuyor…
tugces09 10 ay 10 günlük henüz çiğ vermedim aslında pismiste vermiş sayılmam🤣 taze fasulye yemegini yaparken tuzsuz olarak ona da ayırıyorum içinde domateste olmuş oluyor o şekilde yedi bikac defa.
Annesininguzusu cLearQueen pişmiş 7 aylıkken başladım salçayla şuan 9 aylık çiğ domates veriyorum istediğinde. Evdeki yemeklerdende tuzsuz ona ayırıyorum önce öyle tuz ekliyorum kendimize
buse57 usenmedimyaptimbirvelet domates asitli gıdadır bebekler için o yüzden bir yaşını geçince daha uygun oluyor
serife2 cLearQueen vallaha ben relaxim ya cok dusunursen zaten olmaz canim mantikli dusunmek gerek ben mesela oyle yapiyorum direk haslama gibi tadi oluyor yani hemde annelere kolaylik.
serife2 cLearQueen ben acikcasi bazi seylerde bana mantikli gelenle devam ediyorum canim.Cunku gercekten her kafadan ses cikiyor
sassolsobe2 cLearQueen bebeğimin süt süt ürünleri, yumurta, tavuk ,kuruyemiş , kırmızı meyveler ,susam aklınıza gelebilecek çok şeye alerjisi vardı zaten , domatesi de hemen anladık o yüzden.
twobabymom_ cLearQueen patates kızartması Tost Pizza Hamburger Spagetti Yayla çorbası Tavuk + et haslama veya sote Pilavın her türlüsü Bezelye Şehriye çorbası Yoğurt meyve Ispanak yiyordu ne güzel onu bıraktı bu aralar Nohut Fasulye bir de