Boncuk-anne Mariposa bende de bakım çalışması yazıyor ama okulların bazıları kayıtlara başladı.yakındaki bi okula sorun gene de isterseniz. Bizim mahallede bulunan okul haziranda kayıt alıyordu.
Mariposa Boncuk-anne ben kayıt yaptırdım zaten ama burdaki anneye yardımcı olayım diye bi bakayım dedim normalde çıkıyordu demekki yoğunluk falan olduysa bakıma almışlar. Bence en yakın okulları nerdeyse oraya gidip bi sormalari gerekir.
Slmm2006 Boncuk-anne Öğrenci bilgi sistemi açık. Adrese göre kayıta tıkladığında bakım var yazıyor. Büyük kızım orta okula geçecek. Öğrenci bilgi sisteminde çıkıyor ama adrese göre kayıtta çıkmıyor daha.
Boncuk-anne Mariposa evet en garantisi gidip sormak olur. Ben sizde yapamadınız sandım ondan size yazdım 🧡
visneli_turtam Seftalikokuluhikayem20 bende dün baktım numara vardı sadece, oğlum 6 yaşında 1 sınıfa gidecek,5 yaş zaten gitmeli anaokuluna