Seftalikokuluhikayem20 Anneler anaokulu belli mi e devletten bakınca okul numarası gözüküyor ama okul yazmıyor sizinde öyle mi ??
hogwarts Seftalikokuluhikayem20 bir de kayıtlar başladı mı acaba? Biz sorduğumuzda temmuzda başlayacağını söylemişlerdi
Mariposa Seftalikokuluhikayem20 ay senenin başında okulun adı çıkıyordu bende şimdi baktım bakım çalışması var diyor .
Seftalikokuluhikayem20 Y-19 Acaba şehir şehir değişiyor mu bende de sadece okul numarası yazıyor okul yok
Y-19 Seftalikokuluhikayem20 bilemedim ki bende mahallede ilkokul var oraya soracaktım anasınıfı var mi diye acaba oraya mi veririz çocuğu diye düşünüyorduk eşimle demek sistem otomatik okul atıyor haberim yok yeni öğrendim sayenizde 😂
Y-19 Seftalikokuluhikayem20 e okul yazdığımızda direk üstte çıkana tıklıyoruz dimi Meb öğrenci bilgi sistemi diyor ona
Seftalikokuluhikayem20 Y-19 Valla sistem atıyormuş bende yeni öğrendim canım bakalım payımıza nereler düşecek inşallah hayirlisi olur 😊🙏
Seftalikokuluhikayem20 Mariposa Ya belki şehir şehir değişiyor olabilir bizde de okul adı yok okul numarasi var