busealmilanil gzmbzgyk rahim kasılmaları olacağından bazı gebelere önerilmiyor bazıları da neredeyse doğuma kadar emziriyor. En iyisi doktorunuza sorun
busealmilanil Mariposa ya bunu çok merak ettim su an. Sutunuz kesilmedi ama yenidogan sütü dediğimiz o süt yine geldi değil mi dogumdan sonra
birazquality gzmbzgyk hamileliğin bi evresinde hormonlardan dolayı sütün tadı değişebiliyormuş bebek sevmezse kendisi bırakabiliyormuş ama herkeste olmuyor yani bizde olmadı mesela ben doğum yaklaşınca kendim bıraktırdım
Deletedmom_289 gzmbzgyk benimde kızım 6 aylıkken 1 buçuk aylık hamileydim ben 8 ay emzirdim doğuma 1 ay kala kızımı sütten kestim. Büyük kız küçük erkek aralarında 14 ay var ikisinin şuan kızım 49 alık oğlım 35 aylık