gzmbzgyk hayırlı olsun inşallah. Ben de bebeğim 5 aylıkken hamile kalmıştım hamileliğim boyunca emzirdim. Senin ve bebeğin sağlığı iyi olduğu sürece emzirebilirsin doktorun yönlendirme yapar yani benim ilk aylar tansiyonum hep düşük çıkıyordu doktor böyle giderse emzirmeyi kesmek zorunda kalırsın demişti. Beslenmene dikkat et 3 kişi senin yediklerinle besleniyorsunuz unutma🫠