ruyaeren Siz kendinizi iyi bilirsiniz ama ben de bebekle çok zorlandım evde. Yinede bırakamadım, bana muhtaç diye.
Benimde işim çok iyiydi sadece saatleri uzundu. Mesela sizin saatler kısaysa, bazıları 9-2 çalışıyor ya. Öyleyse yine olur ama benim gibi 10 saati geçiyorsa insan bebeğine kıyamıyor. Her anında yanında olmak istiyor.
Bizimde yeni bir ev alma hayalimiz var. Oğlum 3 yaşa girecek eylülde şuan kreşte mesela. Eğer alışırda işe devsm edip artık onun geleceğini inşa edicem bu saatten sonra🥲