ruyaeren kesinlikle öyle. Aklı ermeye başlayıp 1-1.5 yaşından sonra sizinle sürekli vakit geçirmeye alışınca, bırakıp gitmeniz ikiniz için de daha yıpratıcı oluyor. Ama 9-10 aylık çok ideal bence, ek gıda ve beslenme rahatlığı açısından da. Eskiden olsa başka fikir verirdim ama başıma gelince anladım ki eğer güvenip bırakabileceği bir ortam varsa; gerçekten kadın kesinlikle işe dönebildiği kadar erken dönmeli. Diğer türlü zaten psikolojik olarak yıprandığınız için zaten beklediğiniz kadar faydanız olmuyor. Bence eskiler de sadece çocuk bakmaya odaklanmadıkları için -ev işleri, evin kalabalığı, dışarı/bahçe-tarla işleri- döndükleri için rahatlıkla 3-4 çocuk yapabilmişler tek çocuğa hayatını adayan kimse ikinciyi isteyemez bence😅 ay ne kadar doluymuşum kusura bakmayın😆