kupraaa tabikide dez avantaji cok bi kere tum ilgi ustunuzde oluyor bu cocukken guzel ama sonrasinda tam bir batakliga donusuyor iste bu yuzden bende yagmurdan kacarken doluya tutuldum kacma herkesten ve her seyden uzaklasma gibi bir derdim olmasa suan evde ailemle cocuguma bakmak yerine universitemi bitirmis cok iyi yerlerde cok iyi islerle taniniyor olacaktim tabi kizim oldugu icin pisman degilim ama en tatli yasimda burda olmak istemezdim 2 kiz kuzeniz tek cocuguz ve cok cektik hala da cekiyoruz 1 erkek kuzenim daha var o da tek cocuk o bixim gibi degil mesela free istedigini yapar gezer tozar ve yasi bizden oldukca da kucuk kardesim olsaydi nasil olurdu diye dusunuyorum buna da bir cevap bulamiyorum belki cok iyi olurdu belki bu kadar cam fanusun icinde buyutulmezdim her sey sizin o cocuga olan davranisiniza bagli olacak sizin elinizde tek cocuk olmayi iyi ya da kotu bir sey yapmak