BordoHuniliAnne Nurmrdvn bir kızım bir oğlum var Rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin de bana yeterler 🤲🏻 Nurmrdvn tek çocuk hiç çocuk Bence bu söz çok doğru ama bunu insan sadece 2. Çocuk oluncaya kadar anlamıyor. 😅
canan6668 bisenakillisinzaten 🥴🥴🥴Benimde 3 yaşları büyük olmasına rağmen deliriyorum asko seninkiler daha kucukkkkkk iyi delirmeler 🤣🤣🤣
suheyla92 Nurmrdvn kimse boş konuşmasın nasil hic oyle bisey mümkün mü ya bak sinirlendim 😅 bi tanecik oglum var baska dusunmuyorum bana yetti 😂
leylam33 balkizimcicekkiz hemde nasıl oluyor 😂dıkıslıyım yanıma yatmak ıstıyor korkuyorum olmaz annem dıyorum sende sadece kızınla ilgilen dıyor ergenlıge giriyor bıde trıplerı felan off ama canı ısteyınce de kardeşim kardeşim dıye dıye ortada gezıyor 😂
balkizimcicekkiz Nurmrdvn saçma Bi mantık 1 çocuk 1 çocuktur ..hiç çocuk olmadığı zamanki gibi olmaz asla